خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور اعلام کرد:

کاهش 11 درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات عید فطر

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۱۸

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر نیز گفت: در این ایام شاهد افزایش 14 درصدی سفر و کاهش 11 درصدی تصادفات فوتی بودیم و در همین ایام بیش از 6 میلیون تردد در سطح کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا سردار تقی مهری  در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان افزود: هدف اصلی پلیس ازاجرای طرح های مختلف ترافیکی در سطح جاده ها و شهرها، کاهش وقوع سوانح رانندگی و خسارات ناشی از آن است.

وی همچنین اظهارکرد: مرحله دوم طرح تابستانه با هماهنگی تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی با محوریت پلیس در سطح کشور آغاز شده است.

رییس پلیس راهور ادامه داد: تلاش کردیم در این طرح با بهره گیری از ظرفیت پلیس های تخصصی و تمامی امکانات و تجهیزات انسانی و لجستیکی بستر خوبی را برای مسافران فراهم کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار مهری گفت: از مهم ترین اهداف اجرای طرح تابستانه پلیس، کاهش وقوع تصادفات و فوتی های ناشی از آن است که عملکرد پلیس گلستان در اجرای این طرح قابل تقدیر است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: در این ایام شاهد افزایش 14 درصدی سفر و کاهش 11 درصدی تصادفات فوتی بودیم و در همین ایام بیش از 6 میلیون تردد در سطح کشور به ثبت رسیده است.

رییس پلیس راهور ناجا همچنین شب گذشته در منزل شهید بابا عسگری در لیوان غربی از توابع شهرستان بندرگز حضور یافت و ضمن دلجوئی و دیدار با خانواده این شهید گفت: وجود خانواده شهداء برای کشور نعمت است و همه ما باید قدرشناس مادران و پدران شهیدان باشیم.

مهری افزود: حیات شهداء مایه برکت بوده و شهادت آنها نیز مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد:شهیدان با الگو گرفتن از انبیاء و اولیای الهی، درس جهاد، ایثار و شجاعت را به همگان آموختند و با فداکاری های مثال زدنی، شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادند و در این راه، با نثار خون خود پرچم امنیت و آرامش را در کشور پر افتخار ایران اسلامی به اهتزاز در آوردند.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه شهداء اسوه صبر و استقامت در عرصه جهاد با دشمنان هستند، بیان کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان وظیفه تمام افراد جامعه به خصوص مسوولان است.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء باعث تداوم راه شهیدان و زنده ماندن راه و فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

شهید باباعسگری در تاریخ 9 مرداد ماه سال 1383 در محور خاش به زاهدان توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رییس پلیس راهور ناجا همچنین با حضور در ایستگاه ها و پاسگاه های پلیس راه گلستان ضمن نظارت بر عملکرد پلیس استان در اجرای این طرح، از نزدیک با مسافران و رانندگان ناوگان عمومی دیدار و به مشکلات و مسائل آنها رسیدگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز