خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به مسئولان سیاسی و امنیتی؛

زالی خواستار رسیدگی فوری به پرونده قتل پزشک اردبیلی شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۰۵

رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور در نامه‌ای مشترک به دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی کشور و استاندار اردبیل خواستار رسیدگی به حادثه قتل پزشک اردبیلی شد.

به گزارش ایلنا،  در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند با کمال تأسف با خبر شدیم پنجشنبه مورخ 1/5/1394 یکی از همکاران خدوم جامعه پزشکی کشور در شهر اردبیل به قتل رسید. ضرب و جرح فجیع و قتل ناجوانمردانه این پزشک فوق تخصص و عضو هیأت علمی دانشگاه که مورد وثوق ویژه جامعه پزشکی اردبیل و مردم منطقه بود جامه پزشکی و دانشگاهی اردبیل و کشور را در بهت و اندوهی عمیق فرو برده و عواطف مردم شریف اردبیل را جریحه‌دار کرده است با توجه به موج فزاینده التهاب و نگرانی و کدورت خاطر جامعه پزشکی استان و با عنایت به اهمیت و حساسیت این مسئله خواهشمند است دستور فرمایید رسیدگی به این موضوع به طور ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

انعکاس اقدامات و نتایج مربوطه به این سازمان جهت تنویر افکار جامعه پزشکی مورد امتنان است.

در خاتمه ضمن گرامی داشت این پزشک گران‌قدر و عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان اعلام می دارد جامعه پزشکی استان و کشور منتظر اقدامات عملی جهت برخورد قاطع با عوامل این حادثه دلخراش خواهد بود.

بدیهی است امنیت شغلی جامعه پزشکی از ضروریات مبرم برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه در عرصه سلامت است و هرگونه خدشه به چنین جایگاه مهمی به شدت محکوم و مستلزم انجام مداخلات قانونی سریع و قاطع است.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بعداز ظهر روز گذشته گفته بود؛ ماموران نیروی انتظامی پس از اطلاع از موضوع نسبت به شناسایی مقتول در مقابل محل وقوع جرم اقدام و قاتل را دستگیر کردند.

وی همچنین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ ارتباطی میان قتل و روابط بیمار و پزشک وجود ندارد، تصریح کرده بود؛ دکتر پیرزاده با خودروی شخصی خود و به دعوت قاتل که جوانی حدودا 22ساله است، به منزل وی مراجعه کرده و به قتل رسیده و متهم به جرم خود اعتراف کرده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز