خبرگزاری کار ایران

دوستی پیشنهاد داد:

تشکیل کارگروهی برای جلوگیری از مهاجرت به تهران

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۳۹

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که کارگروهی برای جلوگیری از مهاجرت به تهران تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به افزایش روز افزون تعداد کودکان خیابانی در سطح شهر تهران اظهار کرد: در روزهای ماه مبارک رمضان در تمامی تقاطع‌های شهر تهران شاهد حضور این کودکان هستیم و من نمی‌دانم متولی این کودکان کدام سازمان است و باید به کدام یک از نهادها تذکر دهم.

دوستی با اشاره به اینکه متاسفانه بیشتر این کودکان دختر بوده و از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند گفت: در حال حاضر چهره تهران چهره بدی شده است و از ریاست شورای شهر می‌خواهم این موضوع را پیگیری کند.

دوستی در بخش دیگر از سخنان خود به پدیده شهرستان‌ها به تهران اشاره کرد و افزود: می‌گویند انسان‌ها به دنبال برخورداری‌اند و به سمت نقاط برخوردار میل پیدا می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم کارگروهی در شورا، شهرداری یا استانداری برای جلوگیری از مهاجرت به تهران  تشکیل شود چرا که اگر نسبت به این موضوع بی‌توجه باشیم حاشیه‌نشینی افزایش می‌یابد.

وی پیشنهاد داد: می‌توان در راستای کاهش مهاجرت به تهران کارت‌های شهروندی ارائه کرد.

در ادامه چمران خطاب به دوستی گفت: بحثی که شما مطرح کردید درست است اما با علت مهاجرت را پیدا کرد تا وقتی در روستاها شغل و درآمد نباشد نمی‌توان مردم را در روستاها تثبیت کرد و اگر شغل و درآمد باشد هیچ روستایی به حلبی آباد نشینی روی نمی‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز