خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مداحان در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

جیب برخی مداحان با زمین و خودرو پر می‌شود/بعد از 45 سال نوکری اهل بیت هنوز مستاجرم

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۵۱۱

مدیرعامل خانه مداحان گفت: به جز تعداد محدودی،سایر مداحان از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و در میان آسیب پذیرترین قشرهای جامعه قرار گرفته‌اند.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه مداحان قشر آسیب پذیری هستند ،گفت: همه فکر می کنند مداحان جزو قشر ثروتمند هستند که با سران دولت ها نیز حاضر نیستند، فالوده بخورند، که این مساله درست نیست؛برای نمونه خود من بعد از 45 سال نوکری اهل بیت هنوز مستاجر هستم و تعدادی از دوستان مداح ما نیز همین وضعیت را دارند.

مدیرعامل خانه مداحان با اشاره به اینکه عده‌ای محدود نیز در میان مداحان نسبت به دیگران وضع مناسبی دارند ،گفت: ما اکنون آسیب پذیرتر از قشر مداحان در کشور نداریم، در کل کشور بیش از 200 هزار مداح داریم که 2000 نفرشان بیمه شده‌اند .

طاهری تصریح کرد: نهادهای  ذیربط و مردم اعتنای  کمی به این مساله دارند  و ما حاضریم اگر فضایی باشد حضور پیدا کرده و در این زمینه صحبت کنیم .

وی در پاسخ به این سوال که آیا سقف و کفی برای مبلغ دریافتی مداحان در نظر گرفته شده است یا خیر؟گفت:ما هنوز سقف و کفی برای این مساله تعیین نکرده‌ایم و به اعتقاد من این کار اصلا شدنی نیست؛ زیرا کسی که می رود و نوکری اهل بیت را می کند می تواند برود به جای آن،  کار سود آور انجام دهدبنابراین از آنجا که نیت در این کار اهل بیتی و امام حسینی است ما هم نمی‌توانیم برای  هدیه در نظر گرفته شده،سقف تعیین کنیم .

مدیرعامل خانه مداحان ادامه داد: بنده ممکن است کاری برای شما انجام دهم و شما دوست داشته باشید در برابر آن هدیه ای را به من بدهید؛ممکن است بگویید یک زمینی دارم که می‌خواهم به  شما واگذار کنم ،یا می خواهم به شما خودرو بدهم  و یا به خاطر سید الشهدا می خواهم چنین هدیه ای به شما بدهم وکسی هم آن را بگیرد ؛ ما نمی توانیم این مساله را در شرایط صنفی ببریم زیرا مداحی ارتباط با دل مردم و عقاید مردم دارد و نمی شود در آن ورود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز