خبرگزاری کار ایران

اعزام هزار و 377 مددجوی کمیته امداد به مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۳۷

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از اعزام هزار و 377 مددجوی این نهاد در سال گذشته به مشهد مقدس در قالب طرح حج فقرا خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد شریفی با اعلام این خبر به بیان نحوه اجرایی شدن طرح "حج فقرا" توسط کمیته امداد پرداخت و گفت: طرح حج فقرا با همکاری و مشارکت مالی خیرین و حامیان نیکوکار اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح حج فقرا، تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت است تاکید کرد: در قالب طرح حج فقرا خیرین و نیکوکاران با قبول هزینه اعزام یک یا چند مددجو به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و جمکران کمیته امداد را در اجرای این طرح یاری می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح حج فقرا در طی سال جاری تصریح کرد: کمیته امداد استان تهران به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران در تلاش است زمینه اعزام مددجویانی را که تاکنون به حرم امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند را در دو مرحله که مرحله اول تا پایان تابستان سال جاری است، فراهم سازد.

شریفی با بیان اینکه در سال گذشته هزار و 377 نفر از مددجویان در قالب طرح حج فقرا به مشهد مقدس اعزام شدند، تصریح کرد: همچنین تعداد 345 مددجو نیز به قم و جمکران اعزام شدند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری هرچه بیشتر با خیرین نیکوکار، شاهد اعزام مددجویان دیگر به این مکانهای زیارتی باشیم.

شایان ذکر است کلیه هزینه های این سفر برای مددجویان اعزامی کاملا رایگان است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز