خبرگزاری کار ایران

حافظی تاکید کرد:

شهرداری تهران نسبت به تخلفات بودجه‌ای سال 89 پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۱۲۶

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه در برخی از بندهای ارائه شده در گزارش تلفیق بودجه سال 89 شهرداری تهران تخلف و بعضا جرم صورت گرفته است، اظهار کرد: باید شهرداری تهران به این موارد پاسخ دهد و مستندات خود را ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، رحمت اله حافظی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران درباره گزارش تلفیق بودجه 89 شهرداری تهران، با اشاره به اینکه این گزارش باارزش است، افزود: بر حسب صحبت های صورت گرفته این گزارش 177 صفحه بوده اما در نهایت بر اساس جلسات مشترک حسابرس با کمیسیون بودجه شورا و شهرداری تهران و با اصلاحات صورت گرفته در نهایت 48 صفحه به شورا ارائه شده است.

وی بیان کرد: بندهای که در این گزارش بود و  شهرداری  قرار بود مدرک بیاورد و شورا را قانع کند تا  از بندهای گزارش خارج کند، اتفاق افتاده است، اما در این گزارش مواردی است که شهرداری برای آنها پاسخ نداشته است.

رئیس کمیسیون سلامت، شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش 48 صفحه تلفیق استماع شده است، گفت: تکلیف بعدی این است که شهرداری تهران برای تمامی موارد این گزارش پاسخ مکتوب ارائه دهد تا بعد از گزارش شهرداری، نسبت به پذیرفتن آن یا ارجاع گزارش تلفیق و پاسخ شهرداری به سازمان بارزسی کل کشور تصمیم گرفته شود.

حافظی با تاکید بر اینکه در برخی از بندهای ارائه شده تخلف و بعضا جرم صورت گرفته است، اظهار کرد: باید شهرداری تهران به این موارد پاسخ دهد و مستندات خود را ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز