خبرگزاری کار ایران

قناعتی در گفت‌وگو با ایلنا:

تشدید معضلات ترافیکی با انتقال نمایشگاه کتاب به تپه‌های عباس‌آباد / ایرادات شورا لحاظ نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۸۸۶

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با تاکیدبراینکه انتقال نمایشگاه کتاب به تپه‌های عباس‌آباد معضلات ترافیکی را شدت می‌بخشد، از لحاظ نکردن ایرادات کمیسیون عمران شورا در این باره انتقاد کرد.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتقال نمایشگاه کتاب به تپه‌های عباس‌آباد که در مراسم اختتامیه نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب مورد تاکید شهردار تهران قرار گرفته بود، گفت: نمایشگاهی که در مصلی برپا می‌شود، شرایط مطلوبی ندارد و در کل برگزاری نمایشگاه‌ها در تهران، با مشکلات ترافیکی و معضلات مربوط به راه‌های دسترسی مواجه بوده و به همین علت قرار است؛ به خارج از شهر منتقل شوند.

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: قطعا اگر بخواهیم سال آینده در تپه‌های عباس‌آباد نمایشگاه کتاب برگزار کنیم، با مشکلاتی نظیر مشکلات کنونی نمایشگاه مصلی همچون معضلات ترافیکی و عوارض جانبی آن مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: بهتر است؛ چنین برنامه‌هایی در فضاهایی برگزار شود که پیوست‌های خاص خود همچون پیوست ترافیکی یا پیوست مرتبط با مشکلات اجتماعی که ممکن است در آینده در آن محل ایجاد شود، را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر نمایشگاه دائمی کتاب شهرداری در تپه‌های عباس‌آباد واقع شده است، افزود: در حال حاضر فضای بزرگ و خوبی در این تپه‌ها وجود دارد که قرار است؛ کتابخانه بزرگ شهر در آن منطقه ایجاد شود، لذا نمایشگاه سالیانه کتاب نیز در این مکان برگزار می‌شود تا به واسطه نمایشگاه مردم با این محل آشنا شده و بتوانند از آن به طور ثابت استفاده کنند.

وی با یادآوری اینکه ایرادی که در کمیسیون عمران به برخی پروژه‌های در حال اجرا در تپه‌های عباس‌آباد گرفته شد، ایراد ترافیکی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بزرگراه‌های حکیم و همت با مشکل ترافیک سنگین مواجه هستیم و قطع به یقین پروژه‌هایی که در تپه‌های عباس‌آباد در حال احداث است، به بهره‌برداری برسند با مشکلات ترافیکی شدید روبه رو هستیم و در آینده نیز بر میزان این مشکلات ترافیکی افزوده خواهد شد.

قناعتی در پایان تصریح کرد: ما در کمیسیون عمران این مشکلات را بیان کردیم، اما متاسفانه این موضوعات لحاظ نمی‌شود و در آینده با مشکلات عدیده‌ای روبه رو خواهیم شد. هرچند که ایجاد چنین فضاهایی‌جای‌ تقدیر و تشکر دارد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز