خبرگزاری کار ایران

سرپرست پارک ملی لارخبر داد:

دستگیری ۳ گروه صیاد غیر مجاز در پارک ملی لار

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۱۱۳

سرپرست پارک ملی لار از دستگیری ۳ گروه صیاد غیر مجاز ماهی قزل آلای خال قرمز در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا کرمی با اعلام این خبر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران سر محیط بانی ۱۷ اسفند پارک ملی لار در حین گشت و کنترل منطقه ۳ گروه صیاد غیرمجاز را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه اول صبح روز گذشته به قصد دام گذاری در خلیج امام پهنک وارد این منطقه شده بودند افزود: متخلفان با مشاهده ماموران متواری شده و خوشبختانه موفق به صید نشده و از آن‌ها یک رشته دام بجا مانده کشف و ضبط شد.

کرمی ادامه داد: گروه دوم نیز که عصر روز گذشته در منطقه آب سفید مشاهده شدند با قلاب ماهیگیری اقدام به صید ماهی کرده بودند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری این متخلفان به همراه کشف و ضبط ۱۳ قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و ۳ عدد قلاب ماهیگیری شدند.

سرپرست پارک ملی لار با بیان اینکه در بامداد امروز نیز ماموران به یک نفر صیاد غیر مجاز در رودخانه الرم در حال صید ماهی برخورد کردند، اظهار داشت: ماموران موفق یه دستگیری این متخلف و کشف و ضبط ۲ قطعه ماهی و یک رشته تور پرتابی از این صیاد غیر مجاز شدند.

کرمی یادآور شد: این متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز