خبرگزاری کار ایران

پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده؛

گردو غبار شهرهای مرکزی و غربی را فرا می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۷۴۵

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود توده گرد و غبار از کشور عراق به ایران خبر داد و گفت: در روزهای آینده این گرد وغبار بسیاری از شهرهای کشور را در بر خواهد گرفت.

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آینده گفت: با عبور امواجی از روی کشورمان در سه روز آینده و بعد از ظهر امروز در استانهای واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه‌های البرز و تاحدودی در دامنه‌های زاگرس شرایط برای رگبار و باران و رعد و برق و وزش باد مهیا است.

وی ادامه داد: برای روز شنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور نیز بارش باران پیش بینی می‌شود و در روز یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور بارشهای پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

 این کار‌شناس هوا‌شناسی اظهار کرد: آنچه تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد؛ حاکی از تشکیل توده گرد وغبار بر روی کشور عراق است. بنابراین برای امروز در برخی نقاط غرب و جنوب غرب کشور غبار را انتظار داریم و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز در استانهای قم، قزوین، البرز، ‌تهران، ‌سمنان و شرق اصفهان و برخی نقاط یزد و کرمان باد و گرد و خاک را خواهیم داشت.

گودرزی با اشاره به اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری خواهد بود و تا بعدازظهر تراکم ابر و وزش باد را خواهیم داشت، افزود: امشب در ارتفاعات استان تهران بارشهای پراکنده را خواهیم داشت.

وی افزود: فردا در بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق و وزش باد برای شهرهای جنوبی تهران همراه با گرد وخاک پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای هوای امروز تهران نیز به ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز