خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

ورود دبیران مرد از سایر استان‌ها به تهران/ عدم پذیرش دبیران زن در برخی مناطق

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۹۵

سخنگوی آموزش و پرورش تهران شرایط نقل و انتقال معلمان در مناطق شهر تهران را اعلام کرد.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نقل و انتقال دبیران در مناطق مختلف تهران گفت: تاریخ نقل و انتقالات داخلی شهر تهران مرداد ماه است.

وی با اشاره به اینکه در تهران با کمبود شدید دبیر مرد مواجه هستیم، افزود: معمولا متقاضیانی که قصد دارند، از منطقه‌ای به منطقه دیگر منتقل شوند؛ شامل دو گروه هستند. یکی دبیرانی که منطقه مبدا با انتقالشان مخالفت خواهد کرد و دیگری نیروهای زن دبیری که منطقه مقصد به دلیل ازدیاد دبیران زن با نقل و انتقالشان مخالفت می‌کنند که به همین دلیل موضوع نقل و انتقالات معلمان در تهران را به انجام مقدماتی موکول کردیم که منتظر نتایج آن هستیم.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران در توضیح این مطلب اظهارکرد: این موارد شامل ورود آموزگار و دبیر مرد از سایر استان‌ها به تهران است که همچنان منتظر تعین تکلیف در این خصوص هستیم. مساله دیگر مربوط به استفاده از نیروهای جدید‌الاستخدام است که اجازه استفاده از این نیروها را به ما نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص استفاده از نیروهای بازنشسته نیز با محدودیت مواجه بوده و مجوز به کارگیری این نیروها را بیش از 8 ساعت در هفته  نمی‌دهند.

به گفته وی در صورتی که این مسائل حل شده و مجوزهای لازم صادر شود، ممکن است؛ جابه‌جایی‌های محدودی در مرداد ماه در مناطق شهر تهران انجام شود .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز