خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

نظر مجلس درباره پرونده صندوق رفاه دانشجویی هفته آینده اعلام می‌شود/تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش منتفی شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: هفته آینده درباره پرونده صندوق رفاه دانشجویی جمع‌بندی صورت خواهد گرفت و نظر این کمیسیون در مورد این پرونده اعلام خواهد شد.

قاسم جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون، اظهار کرد: در این جلسه ابتدا موضوع ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون، گزارشی در این خصوص ارائه کرد که نهایتا قرار شد در جلسه‌ای با حضور وزیر علوم، تصمیم نهایی در مورد ادغام یا لغو آن گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی پرونده ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه دانشجویی در دولت قبل در جلسه امروز کمیسیون، گفت: در این جلسه روسای سابق و فعلی صندوق رفاه دانشجویی حضور داشتند و توضیحات اولیه را اعلام کردند و قرار شد جلسه دیگری در فرصت مناسب برای کشف حقیقت برگزار شود.

جعفری همچنین درباره طرح تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش نیز اظهار کرد: دلیل مطرح کردن تحقیق و تفحص به دلیل صدور مدارک جعلی به ویژه در مدارس موسوم به آموزش از راه دور بوده که با توضیحاتی که وزیر داد و باتوجه به اینکه مسولان آموزش و پرورش احتمال چنین آسیبی را نیز رد نمی‌کردند؛ در نهایت دوستان از تحقیق و تفحص منصرف شدند و قرار شد هیاتی از سوی این کمیسیون برای تهیه گزارش جهت ارائه به هیات رییسه انتخاب شوند.

عطاالله سلطانی صبور عضو دیگر کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده جلسه دیگری با حضور مسئولان مرتبط با پرونده صندوق رفاه دانشجویی برگزارمی شود، ابراز کرد: هفته آینده در خصوص پرونده صندوق یک جمع بندی صورت خواهد گرفت و آقای جعفری نیز نظر کمیسیون را درباره این پرونده اعلام خواهد کرد.

کد خبر : ۲۷۶۸۲۰