خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا خبر داد:

امحای یک میلیون و ۳۰۰ هزار سی‌دی غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۱۸۳

رئیس پلیس تهران بزرگ از امحای یک میلیون و ۳۰۰ هزار لوح فشرده قاچاق و غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح مرحله اول طرح امنیت محله محور با موضوع جمع‌آوری و امحای محصولات مخرب فرهنگی گفت: در آغاز سال و در طول سال اقدام به جمع‌آوری محصولات فرهنگی غیرمجاز و برخورد با مراکز تکثیر محصولات فرهنگی غیرمجاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه امسال با همکاری مجموعه وزارت ارشاد در حوزه سینمایی طرحی را اجرا کردیم، گفت: در هفته گذشته توانستیم یک میلیون و سیصد هزار لوح فشرده کشف کنیم.

ساجدی‌نیا با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس گفت: خرید و فروش لوح‌های فشرده غیرمجاز در این فصل بیشتر می‌شود، چرا که با تعطیلی مدارس دانش‌آموزان اقدام به خرید سی دی‌های بازی و فیلم‌های کارتونی غیر مجاز می‌کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اینکه اقدامات پلیس امنیت در برخورد با متخلفان و تکثیرکنندگان لوح‌های فشرده غیرمجاز ادامه خواهد داشت، گفت: در طول چند روز گذشته ۸۰ نفر از این افراد به صورت انفرادی و باندی دستگیر شدند.

ساجدی‌نیا تاکید کرد: در شب گذشته نیز توانستیم یک باند ۴نفره تکثیر لوح‌های فشرده غیرمجاز را دستگیر کنیم که از آن‌ها ۳۰۰ هزار مورد لوح فشرده غیرمجاز کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز