خبرگزاری کار ایران

انتقال ببر ارم به قرنطینه‌ای جدید با شرایط استاندارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۳۳

در جلسه هم اندیشی تعیین وضعیت یک قلاده ببرسیبری نگهداری شده در قرنطینه موقت مجتمع ارم سبز که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد؛ مقرر شد که ببر ارم به قرنطینه جدید با شرایط استاندارد و متناسب وضعیت زیستی حیوان منتقل شود.

به گزارش ایلنا، به منظور تعیین وضعیت ببر سیبری نگهداری شده در قرنطینه موقت مجتمع ارم سبز، جلسه‌ای در محل معاونت محیط زیست طبیعی با حضور مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید و نمایندگان مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکی و جمعی از اساتید دانشکده دامپزشکی تهران و رئیس مجتمع ارم سبز برگزار شد.

مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پس از بحث و بررسی و با عنایت به موافقت کلیه حاضرین مبنی بر انتقال حیوان به قرنطینه جدید با شرایط استاندارد و متناسب جهت وضعیت زیستی حیوان، مقرر شد بدواً سازمان حفاظت محیط زیست محلی را برای قرنطینه حیوان مشخص و پیشنهاد کند.

مجید خرازیان مقدم ادامه داد: در صورت تائید محل از جانب سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت، با در نظر گرفتن شرایط قرنطینه و طبق ضوابط قانونی، انتقال حیوان بعمل آید.

 وی تصریح کرد: همچنین مقرر گردید در صورت انتقال حیوان به محل جدید، نسبت به آزمایش و نمونه برداریهای لازم هر شش ماه یکبار از ببر مذکور اقدام و در صورت تائید سلامتی آن برای خروج از محل قرنطینه جدید بررسی و تصمیم گیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز