خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی و حقوقی میراث فرهنگی:

احداث اقامتگاه‌های بین راهی در کاهش تصادفات موثر است

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۴۹

معاون پارلمانی و حقوقی میراث فرهنگی کشور با تقدیر از عملکرد پلیس در راستای کاهش تصادفات جادهای در نوروز امسال گفت: توسعه وگسترش اقامتگاه های بین راهی در کاهش تلفات جاده‌ای موثر است.

به گزارش ایلنا، درویش درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان اظهار داشت: در ایام نوروز امسال میزان اقامت کنندگان در مراکز اقامتی، کمپ‌ها، مراکز دولتی و آموزش و پرورش‌های استان‌های کشور 60 میلیون نفرثبت شده که این میزان نسبت به سال گذشته 5در صد افزایش داشته است.

 
 وی  توسعه وگسترش اقامتگاه های بین راهی را در کاهش تلفات جاده ای موثر دانست وافزود: احداث وتوسعه اقامتگاه های بین راهی از اولویت های سازمان گردشگری در سال جاری می باشد.
 
 معاون پارلمانی و حقوقی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اینکه اقامت در مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی وهتل‌های دولتی بیشتر از دیگر مراکز اقامتی دیگر بوده است، بیان کرد: 17 درصد از اقامت‌ها در مدارس و آموزش و پرورش و 20 درصد از اقامت‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی وهتل‌های دولتی بوده است.
 
 درویش به فعالیت 500 هزار نفر از نیروهای دولتی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: بین دستگاه های عضو ستاد دایمی خدمات سفر یک همدلی و همکاری حاکم بود.
 
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس معاون پارلمانی و امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تقدیر از عملکرد پلیس در راستای کاهش تصادفات جاده ای به ارتقا ونهادینه کردن فرهنگ رانندگی خوب در کشور تاکید کرد.
 
شایان  ذکر است در ابتدای این جلسه سردار "علیرضا صالحی " فرمانده انتظامی استان زنجان طی گزارشی از عملکرد پلیس در ایام نوروز به کاهش25درصدی تصادفات فوتی در سطح جاده های استان اشاره کرد وافزود: افزایش حضور مسافران در استان زنجان حاکی از امنیت و مدیریت خوب است که باعث جذب مسافران شده است .
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز