خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو شورای شهر به ماجرای تعرض به دو نوجوان ایرانی در عربستان

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۹۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خبر تعرض به دو شهروند ایرانی در سرزمین وحی گفت: از حقوق شهروندان ایرانی در سرزمین وحی دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر گفت: به عنوان معلمی دانشگاهی از حقوق دو شهروند ایرانی و خانواده آن‌ها دفاع می‌کنم، چرا که این موضوع اتفاق نادری بود که توسط عوامل حکومتی این کشور در سرزمین وحی اتفاق افتاد. حکومتی که از سی سال پیش دستشان به خون مسلمانان آلوده است و ۵۰۰ نفر از زائران خانه خدا را در جوار بیت‌الله الحرام به شهادت رساندند و هم‌اکنون نیز کودکان را در یمن به خاک و خون می‌کشند.

وی ادامه داد: اگر من جای رئیس این کاروان بودم، از غصه دق می کردم و اگر جای رئیس سازمان حج و زیارت بودم، به دلیل این بی‌تدبیری استعفا می‌دادم.

وی تصریح کرد: تا حدی این خباثت بالاست که از هر اقدامی که دولت انجام دهد، حمایت می‌کنیم چرا که در ذهن هیچ بشری نمی‌گنجد که کاروان حج که به دنبال استفاده از فضای معنوی است با چنین خاطره تلخی مواجه شود.

وی تاکید کرد: از وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت درخواست می‌کنیم، در مقابل این اقدام کوتاه نیایند.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران اضافه کرد: در حال حاضر بچه های انقلابی برای انزجار از این اتفاق در مقابل مجلس تحصن کردند و وزارت خارجه باید عذرخواهی رسمی این دولت را پیگیری کند و خسارت های این خانواده نیز جبران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز