خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا خبرداد:

حریق تعدادی سطل زباله و خسارت به خودروی یکی از شهروندان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۷۱

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حریق تعدادی سطل زباله و یک مورد خسارت به خودرو در پی حوادث آخرین چهارشنبه سال خبرداد و گفت: برابر اطلاعات دریافتی تخریب خاصی در سطح شهر گزارش نشده است.

سردار حسین ساجدی‌نیا حوالی ساعت 21 که در مرکز فرماندهی انتظامی مستقر است در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه مشکل ترافیکی خاصی هم اکنون در معابر تهران وجود ندارد، در مورد‌آخرین آمار حوادث چهارشنبه آخر سال گفت:‌حدود 14 نفر برابر اعلام اورژانس کشور مجروح شده اند که از این تعداد 5 نفر به بیمارستان منتقل، یک نفر کشته و مابقی به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی با بیان اینکه تخریب خاصی در سطح شهر گزارش نشده است، ادامه داد: در برخی از نقاط شهر سروصدا شنیده می‌شود اما مزاحمت خاصی به پلیس 110 اعلام نشده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف مواد محترقه در آخرین چهارشنبه سال خبرداد و گفت: طی چند روز گذشته حدود 36 تن مواد محترقه در تهران کشف و ضبط شد که امروز نیز ماموران پلیس توانستند مواد محترقه از متخلفان کشف کنند.

وی از حریق چد درخت در پایتخت خبرداد و گفت: در عین حال یک مورد خسارت به خودروی شهروندان گزارش شده است. تعدادی سطل زباله نیز دچار حریق شدند که توسط ماموران آتش نشانی حریق آن اطفاء شده است.

سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه در پارک‌های مهم و اصلی شهر خاصی گزارش نشده است،‌ تصریح کرد: در عین حال هنجارشکنی توسط خودروها نیز امشب نداشتیم و تا این لحظه هیچ خودرویی در این زمینه توقیف نشده است.

وی از برخورد با تعدادی هنجارشکن در پایتخت خبرداد و گفت: تعداد این افراد کمتر از انگشتان دست است که با هماهنگی مقام قضایی این هنجارشکنان تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس باقی خواهند ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز