خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها اعلام کرد:

ثبت ۸۰۰ شکایت در خصوص انتخابات شورایاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۹۱

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰۰ شکایت در خصوص انتخابات شورایاری‌ها ثبت شده است، گفت: داوطلبان انتخابات شورایاری‌ها تا ساعت ۱۵ مهلت دارند نسبت به طرح شکایت خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا؛ محمد سالاری، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها در یکصد و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌های شهر تهران تاکنون ۸۰۰ شکایت ثبت شده و داوطلبین تا ساعت ۱۵ امروز مهلت دارند نسبت به ثبت شکایات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بیشترین شکایات مبنی بر این بود که افراد در محلات دیگری رأی داده‌اند و مسئله حق تقدم توسط فرمانداری حذف شده بود و ما نمی‌توانستیم در این خصوص اقدامی انجام دهیم، اما موضوعات خاص در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه حرف و حدیث در برگزاری انتخابات شورایاری‌ها زیاد است ولی مستندات کم، گفت: افرادی که تقاضای بازنگری در آرا را داشتند، این اتفاق انجام می‌شود و آرای نفرات ۱۰ تا ۱۵ که با یک رأی پیشی گرفتند، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها بیان داشت: کمیته حقوقی خاصی تشکیل دادیم که تک‌تک موارد مربوط به انتخابات شورایاری‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز