خبرگزاری کار ایران

وزیربهداشت:

76بیمارستان در کشور راه‌اندازی می‌شوند

وزیر بهداشت و درمان از راه‌اندازی 76بیمارستان تا چهارماه آینده در کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز درجمع خبرنگاران بجنوردی اظهار کرد: 76بیمارستان تا چهار ماه آینده در کشور راه‌اندازی می‌شود و بخشی از این بیمارستان‌ها اکنون آماده افتتاح هستند که به تدریج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان‌ها با مشکل تامین نیرو مواجه بوده که عملا با صدور مجوز استخدامی از سوی دولت بخشی از مشکلات در خصوص تامین نیرو برطرف شده است، افزود: با جذب نیروی انسانی مورد نیاز، خدمات درمانی از طریق این بیمارستان‌ها ارائه خواهد شد و با را‌ه‌اندازی این تعداد بیمارستان، بخشی از کمبود تخت در بیمارستان‌های کشور را جبران می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی ‌همچنین رفع اشکالات، نظارت قوی و مؤثرتر بر طرح تحول سلامت را از رویکردها و اولویت‌های کاری این وزارتخانه در سال آینده برشمرد و گفت: مدیریت کارآمد به منظور صرفه‌جویی در اعتبارات حوزه سلامت حائز اهمیت بوده و این امر از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح طرح توسعه بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد، بخش بالینی و کلینیک ویژه دانشکده دندان‌پزشکی و همچنین مرکز بهداشتی و درمانی روستای دراقانلو به خراسان شمالی سفر کرده است.

این دومین سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی به استان خراسان شمالی طی سال جاری است.

کد خبر : ۲۵۸۴۵۹