خبرگزاری کار ایران

تشریح آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه‌دیده در انفجار مین؛

سوختگی ۳۰ تا ۵۵ درصدی دانش‌آموزان/ درمان چشم یکی از حادثه‌دیدگان در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۶۴۷

معاون مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت دانش آموزان حادثه‌دیده انفجار مین در ایلام را تشریح کرد.

رسول پاپایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان ۷ تا ۱۲ سال آسیب‌دیده بر اثر حادثه انفجار مین در ایلام گفت: این حادثه در منطقه کنجانچم مهران رخ داد و در پی آن یکی از دانش‌آموزان از ناحیه پای چپ دچار قطع عضو شد و یکی دیگر از دانش‌آموزان از ناحیه چشم دچار آسیب شد.

وی افزود: در حال حاضر دانش‌آموزی که از ناحیه چشم آسیب دیده است؛ به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده و مابقی دانش‌آموزان در بیمارستان اهواز بستری هستند.

معاون مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: درصد سوختگی دانش آموزانی که در اهواز بستری شده‌اند، براساس گزارشات پزشکی، از ۳۰ تا ۵۵ درصد است.

پایایی ادامه داد: با همکاری نهادهای پزشکی و بیمارستان اهواز شرایط ویژه‌ای برای درمان دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و تا زمانی که تحت مراقبت‌های ویژه هستند، مسئولان بیمارستان تلاش خواهند کرد؛ شرایطی فراهم کنند، تا خانواده دانش‌آموزان برای تامین هزینه‌ها در مضیقه نباشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز