خبرگزاری کار ایران

پس از ۳۲ ساعت؛

جنازه مرد سقوط کرده در چاه قزوین پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۴۶

جنازه مرد سقوط کرده در چاه پس از ۳۲ ساعت تلاش مداوم عوامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی قزوین از اعماق زمین پیدا شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: جنازه مرد سقوط کرده در چاهی در بازار قزوین پس از ۳۲ ساعت تلاش عوامل سازمان آتش نشانی قزوین و کارشناسان شهری از اعماق زمین پیدا شد.

حمیدرضا الموتی در گفتگو با ایلنا و با اظهار تاسف از فوت این شهروند بیان کرد: عملیات امداد و نجات سقوط مرد ۵۶ ساله در چاه بازار قزوین با دقت کامل و با استفاده از همه امکانات موجود و براساس نظرات کارشناسان صورت گرفت.

الموتی افزود: به علت بافت فرسوده بازار و شکستگی لوله فاضلاب در این مجموعه، چاهی در راسته پیه فروشان افکن کرد و یک مرد ۵۶ ساله از ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز(شنبه) داخل این چاه گیر افتاد.

وی بیان کرد: به علت عرض محدود معابر بازار قزوین، امکان حضور ماشین آلات مکانیزه در بافت فرسوده برای عملیات امداد و نجات نبود و نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری با انواع تجهیزات دستی اقدام به تجسس فرد سقوط کرده در چاه همراه با ایمن سازی منطقه افکن چاه کردند.

الموتی تصریح کرد: به علت فرسودگی بازار قزوین، ماموران آتش نشانی شهرداری قزوین مجبور بودند با ایجاد داربست فلزی برای جلوگیری از ریزش مجدد خاک و افکن کردن چاه و کشیده شدن احتمالی مغازه ها اقدام کنند و به همین دلیل این عملیات تا ۳۲ ساعت طول کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز