خبرگزاری کار ایران

زمان مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد ۱۵ خرداد اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۴۲

میزان تاثیر مصاحبه در پذیرش دکتری تخصصی ۲۵ درصد و آزمون کتبی ۷۵ درصد است. / از ۱۵ خرداد ماه زمان بندی کلیه گروههای آموزشی مشخص می‌شود و این زمانبندی بر روی سایت مرکز آزمون قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمانبندی تمامی گروههای آموزشی برای انجام مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از ۱۵ خردادماه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر اقبالی در حاشیه نشست خبری که امروز برگزار شد گفت: میزان تاثیر مصاحبه در پذیرش دکتری تخصصی ۲۵ درصد و آزمون کتبی ۷۵ درصد است.

وی با اشاره به اینکه از گروههای آموزشی درخواست شده که زمانبندی مصاحبه را اعلام کنند افزود: از ۱۵ خرداد ماه زمان بندی کلیه گروههای آموزشی مشخص می‌شود و این زمانبندی بر روی سایت مرکز آزمون قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از ۱۵ خرداد ماه با مراجعه به سایت می‌توانند از زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

رئیس مرکز آزمون در پاسخ به این سوال که برای مصاحبه هزینه‌ای دریافت می‌شود گفت: برای مصاحبه بدون آزمون تنها هزینه دریافت می‌شود که مبلغ آن اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که بدون آزمون شرکت کرده‌اند باید در تاریخی که ثبت نام کرده‌اند فارغ التحصیل شده باشند و اگر فردی در زمان ثبت نام فارغ التحصیل نشده باشد این اقدام او تخلف محسوب می‌شود.

رئیس مرکز آزمون همچنین درمورد دکتری پژوهش محور گفت: شیوه پذیرش دکتری پژوهش محور از مهر سال آینده در رشته محل‌های دانشگاه آزاد اجرا می‌شود.

وی افزود: دکتری پژوهش محور دانشگاه رابه صنعت و بازار کشور نزدیک می‌کند و مسئولین دانشگاه این انتظار و امیدواری رادارند که با طراحی دوره‌های پژوهش محور و استاد محور ارتباط تنگانگی بین دانشگاه و صنعت بوجود آید.

وی در پاسخ به سوالی درمورد نحوه پذیرش دکتری پژوهش محور گفت: پذیرش دکتری پژوهش محور با آزمون و بدون آزمون صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز