خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور خبر داد:

همکاری دو وزارتخانه برای مبارزه با مواد مخدر در مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۷۳

وزیر کشور در مورد مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر گفت: خلاء قانونی در این باره وجود ندارد، اما قوه قضائیه با مشکل کمبود مکان و زندان‌ها مواجه است.

وزارت کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش طرح پایشی را در مدارس برای مبارزه با مواد مخدر به اجرا در می‌آورند.

در حاشیه همایش شورای نواحی و ائمه جمعه استان تهران که با حضور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزیر کشور برگزار شد، عبدالرضا ر حمانی فضلی در پاسخ به خبرنگار ایلنا در مورد برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برای دانش آموزان مصرف کننده مواد مخدر گفت: با همکاری اموزش و پرورش قصد اجرای طرح پایشی را در این زمینه داریم.

وی با اشاره به مطرح شدن مبارزه با سرقت در شورای امنیت در سال گذشته گفت: نیروی انتظامی موظف شده است که در سال ۹۳ طرح ویژه‌ای را به این منظور ارائه دهد.

وزیر کشور در مورد مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر گفت: خلاء قانونی در این باره وجود ندارد، اما قوه قضائیه با مشکل کمبود مکان و زندان‌ها مواجه است. اما با تجهیزات و امکاناتی که در سال جاری در نظر گرفته شده است، برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر خواهد شد.

رحمانی فضلی در ادامه با بیان اینکه سیاست‌های اجتماعی شدن مواد مخدر از مهم‌ترین موضوعات این حوزه است گفت: ما همکاری گروههای مختلف مردم خانواده‌ها و روحانیون که بزرگ‌ترین رجوع مردم هستند سعی در جلب مشارکت مردم در بحثمبارزه با مواد مخدر را داریم.

در ادامه وزیر کشور در پاسخ به این سوال که چرا مساجد تنها در هنگام اذان باز هستند و متجاهرین نمی‌توانند از آن استفاده کنند گفت: مسجد برای عبادت و حضور مومنین است اما در جلب آن به صورت موقت می‌تواند از مراکز مدد کاری برای ما انجام کار فکری و کمک به معتادان بهبود یافته استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز