خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی وزارت کار:

انصراف از یارانه توسط افراد متمکن اعتبارات را به بخش‌های کلیدی اقتصاد می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۷۱

«انصراف از یارانه توسط کسانی که تمکن مالی دارند موجب اختصاص اعتبارات لازم به بخش‌های کلیدی اقتصادی کشور می‌شود.»

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انصراف از یارانه توسط کسانی که تمکن مالی دارند موجب اختصاص اعتبارات لازم به بخش‌های کلیدی اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا موالی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به کاهش مشکلات و رفع مسائل معیشت کارگران و ارتقای منزلت اجتماعی کارگران از اقدامات دولت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قانون اساسی اقتصاد به سه بخش دولتی، تعاون و خصوصی تقسیم‌بندی شده است، تصریح کرد: ارتقای بخش تعاون از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

موالی‌زاده با اشاره به اینکه باید بخش تعاون باید به جایگاه قابل توجهی دست یابد، تصریح کرد: اختصاص اعتبارات لازم به این امر موجب شکوفایی تعاون در جامعه می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از برنامه‌های دولت را توجه به کاهش مشکلات و رفع مسائل معیشت کارگران عنوان کرد و افزود: ارتقای منزلت اجتماعی کارگران از دیگر اقدامات دولت محسوب می‌شود.

موالی‌زاده با اشاره به به ابلاغ رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: کارگران نقش قابل توجهی در تحقق این اقتصاد دارند.

وی با بیان اینکه کارگران نقش کلیدی برای تحقق شعار دارند، یادآور شد: برنامه‌های این وزارتخانه با توجه به سیاست‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این دو حوزه دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز