خبرگزاری کار ایران

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان از روز سه‌شنبه ۸ خردادماه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۴۸۵

انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم (دانشگاه فرهنگیان) سال ۱۴۰۳ از فردا (سه‌شنبه، هشتم خرداد) آغاز می‌شود و تا ۱۲ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ در خصوص انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸فعال خواهد شد و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ این روند ادامه خواهد داشت. 

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org مراجعه و با واردشدن به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند. 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته اختصاصی پذیرش دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ تا آخر وقت امروز منتشر می‌شود.

نکات مهم برای انجام انتخاب رشته: 

1. داوطلبان ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی و سایر موارد مطروحه در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ «مندرج در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» که از روز دوشنبه به تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود، توجه کنند. 

2. متقاضیانی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت‌ماه سال جاری، در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شرکت کرده باشند. 

3. به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم سال ۱۴۰۳، ابتدا فرم پیش‌نویس مندرج در انتهای دفترچه مذکور را تکمیل و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، در مدت زمان کوتاه‌تر و بدون خطا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. 

4. پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی و دریافت کدپیگیری، یک نسخه پرینت از فرم انتخاب رشته تهیه و نزد خود نگهداری کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز