خبرگزاری کار ایران

با اقدام به موقع مدیریت بحران صورت گرفت؛

پاکسازی سیلاب راه روستایی «ترقیان»/مسیر تردد مردم رفع انسداد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۳۷

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هماهنگی به موقع و اقدام به موقع این اداره کل در جهت پاکسازی سیلاب راه روستایی «ترقیان» خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های لازم و تأمین تجهیزات مسیر تردد مردم رفع انسداد شد.

به گزارش ایلنا؛ حامد یزدی مهر، بعد از ظهر یکشنبه با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی طی دو روز گذشته، مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، اظهار کرد: طی شب گذشته شاهد بارش شدید باران در پردیس و برخی نقاط دیگر استان بودیم.

یزدی مهر با اشاره به وقوع آب گرفتگی مسیر روستایی «ترقیان» در بخش جاجرود گفت: پس از آغاز و شدت بارش‌ها، انسداد این مسیر به واحد هشدار سریع اداره کل مدیریت بحران استان تهران اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از انسداد این مسیر روستایی و اعلام نیازهای صورت گرفته در خصوص تأمین تجهیزات در جهت رفع آب گرفتگی به قید فوریت و طی اقدام جهادی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به حضور فوری نیروهای این اداره کل به منظور رصد و پایش میزان و سطح آب گرفتگی در زمان اعلام حادثه عنوان کرد: با تأمین تجهیزات مورد نیاز توسط اداره کل مدیریت بحران استان، عملیات پاکسازی سیلاب از صفر بامداد یکشنبه آغاز و این عملیات تا شش صبح ادامه داشت.

یزدی مهر با بیان اینکه هم اکنون با تلاش‌، هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل مدیریت بحران مسیر روستایی بازگشایی شده و مردم عزیز می‌توانند از آن تردد کنند، اظهار کرد: تاکید مؤکد مدیریت بحران در زمان ابلاغ هشدارها و اطلاع رسانی‌ها، همواره بر پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از وقوع مخاطرات می‌باشد و ضروری است که دستگاه‌ها و متولیاًن امر نسبت به اقدامات پیشگیرانه توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز