خبرگزاری کار ایران

انتظار ۱۶ ساله همدانی ها به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۲۵

در دومین آیین پویش "تعالی سلامت، استمرار خدمت"، بیمارستان فوق تخصصی اکباتان همدان به عنوان بزرگترین مرکز درمانی کودکان در غرب کشور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی با اشاره به آغاز عملیات ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۷، عنوان کرد: بیمارستان کودکان اکباتان در زیربنای ۲۸ هزار متر مربع در ۹ طبقه و با ظرفیت ۲۷۲ تخت و هزینه کرد یک هزار میلیارد تومانی، تکمیل و تجهیز شده است.

بنا بر اعلام وبدا، وی با اشاره به تخصیص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی در دور اول سفر آیت الله رییسی برای تکمیل این پروژه، از فعالیت ۴۰ تخت مراقبت های ویژه، ۹ اتاق عمل و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات در این بیمارستان خبر داد و گفت: این پروژه در شروع کار دولت حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تکمیل آن به عنوان یکی از اولویت های ویژه وزارت بهداشت بود.

وزیر بهداشت از افتتاح خوابگاه ریحانه ۲ با ظرفیت ۶۰۰ نفر و ۵۹ سوییت، اضافه شدن ۵۳۶ تخت جدید بیمارستانی، افتتاح ۴۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی، تحصیل ۵۰۰ دانشجوی خارجی، اضافه شدن ۱۰ رشته مقطع جدید، جذب ۶۲ عضو هیات علمی جدید و تکمیل ۷ پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در ۷ شهرستان استان همدان به عنوان بخشی از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی همدان در دولت مردمی یاد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز