خبرگزاری کار ایران

مظفر:

بهتر است دبیرخانه کمیسیون ماده ۳۸ زیر نظر معاونت مالی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۲۱

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتقال دبیرخانه کمیسیون ماده ۳۸ حل اختلافات معاملات فی ما بین شهرداری و افراد حقیقی و حقوقی از معاونت مالی و اقتصاد شهری به مرکز حقوقی کار درستی نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از شهر، میثم مظفر در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم اتفاق تلخ شهادت رئیس جمهور باعث قدردانی از افراد شود، اظهار کرد: کمیسیون ماده ۳۸ حل اختلافات معاملات فی ما بین شهرداری و افراد حقیقی و حقوقی با حضور نماینده فرمانداری و شهرداری تشکیل می شود و اختلافات را حل و فصل می کند.

وی افزود: جلسات به صورت دو هفته یک بار و یا هفتگی به دلیل وجود پرونده های سنواتی برگزار می شود اما متأسفانه دو ماه است که این کمیسیون در هیچ یک از شعب سه گانه جلسه ای برگزار نکرده و دلیل این است که شهرداری اعلام کرده دبیرخانه از معاونت مالی و اقتصاد شهری به مرکز حقوقی منتقل شود.

مظفر تأکید کرد: به نظر می رسد انتقال دبیرخانه درست نباشد چراکه نماینده مرکز حقوقی به عنوان عضو غیرمستقیم در جلسه حاضر می شود. اینکه دبیرخانه در موازنه نابرابر قدرت زیر نظر مرکز حقوقی قرار بگیرد اتفاق مدبرانه ای نیست. از شهردار تهران می خواهم شخصا ورود کند. بهتر است دبیرخانه زیر نظر معاونت باشد و از وقفه بیشتر جلوگیری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز