خبرگزاری کار ایران

پیانوهای قاچاق به بازار نرسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۶۸

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سازمان یافته قاچاق ادوات موسیقی به ارزش 110 میلیارد ریال با همکاری پلیس امنیت اقتصادی فاتب خبر داد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز سرهنگ " سید علی میر احمدی " گفت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار کشور با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان و پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ محرز شد یک باند سازمان یافته قاچاق کالا قصد انتقال مقادیر زیادی پیانو از استان بوشهر به مرکز کشور را دارند .

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، خودروی های شوتی که قصد انتقال این ادوات موسیقی را داشتند به همراه خودروهای راه پاک کن، اسکورت و انبار و خودروی مخصوص حمل و نقل، شناسایی و با تشکیل تیم های عملیاتی مشترک، 7 خودروی شوتی ، سه خودروی راه پاک کن و یک دستگاه خاور  که قصد انتقال ادوات موسیقی  و جابه جایی محموله های قاچاق به پایتخت ، توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای شوتی تعداد 97 دستگاه پیانو فاقد مدارک لازم گمرکی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان 110 میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان داشت: در این رابطه 9 نفر راننده خودروی شوتی یک نفر گرداننده باند ، یک نفر راننده خاور و یک نفر انبار دار دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از همکاری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده ایست که نشان دهنده همدلی و هم پوشانی در امر مبارزه با قاچاق است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز