خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توضیح درباره تولید مشارکتی اتوبوس و تاکسی برقی در داخل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۲۳

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران درخصوص تولید مشارکتی اتوبوس و تاکسی برقی در داخل برای حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

«نوید خاصه باف» مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران، در پاسخ به این سوال که پیش از این شما اعلام کرده بودید که در سال جدید تولید مشارکتی اتوبوس و تاکسی برقی در داخل برای حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت در اولویت قرار دارد، تاکنون چه اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است، گفت: ما نمی توانیم به صورت مداوم خودروها و اتوبوس های برقی را وارد کنیم و این کار شدنی نیست و به این سمت خواهیم رفت که تدابیری بیاندیشیم که با مشارکت شرکت های خارجی بتوانیم این تکنولوژی را بومی سازی کنیم. 

وی ادامه داد: در واقع یکی از وظایفی که ما برعهده داریم بحث بومی سازی و انتقال تکنولوژی به کشور است و اولویت ما این است که در سال جاری اقدامات لازم برای بومی سازی این تکنولوژی را انجام دهیم. 

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی در راستای بومی سازی در این زمینه صورت گرفته است، گفت: تفاهم نامه ای در این زمینه نوشته شده است و قرار است مشخصات فنی مبادله شود و براساس آن سهم هر یک از طرفین مشخص شده و بتوانیم کار را شروع کنیم.

خاصه باف در پاسخ به این سوال که آیا کارشناسان هم برای آموزش به کشورهای هدف اعزام خواهند شد، تصریح کرد: حتما در هنگام انتقال دانش این تکنولوژی این اتفاق خواهد افتاد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز