خبرگزاری کار ایران

مشکل نبود سالن تشریح در بهمئی برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۵۷

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در شهرستان بهمئی، در پاسخ به یکی از مراجعین پزشکی قانونی در خصوص نبود سالن تشریح در این شهرستان، با اشاره به پروژه در حال ساخت پزشکی قانونی بهمئی در خصوص رفع این مشکل قول مساعد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی ظهر امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در جریان برنامه‌های سفر یکروزه به استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در شهرستان بهمئی از پروژه در حال ساخت پزشکی قانونی این شهرستان بازدید کرد. 

در حال حاضر پزشکی قانونی شهرستان بهمئی تنها ارائه دهنده خدمات بخش معاینات و در اتاقی امانی در محل دادگستری این شهرستان است و به دلیل دوری از مرکز استان، مردم این شهرستان در دریافت خدمات، به ویژه در حوزه تشریح، دچار مشکل هستند. 

مسجدی در جریان بازدید از دادگستری و اتاق مربوط به پزشکی قانونی در این شهرستان، در پاسخ به یکی از مراجعین که از نبود سالن تشریح در بهمئی گله‌مند بود، با تأیید این مسئله گفت: ساختمان جدید پزشکی قانونی بهمئی که به بخش معاینات و تشریح مجهز است در حال ساخت است که با تکمیل و افتتاح این پروژه مشکل مردم شریف این شهرستان در دسترسی بهتر به خدمات پزشکی قانونی مرتفع خواهد شد. 

وی در جریان این بازدید در بخش‌های مختلف دادگستری بهمئی حضور یافت و با کارکنان و مراجعین آن در خصوص روند بررسی پرونده‌ها و پاسخ دهی به مراجعین گفت و گو کرد. 

از دیگر برنامه‌های رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در این سفر بازدید از شهرک صنعتی بهمئی و پروژه دامپروری این شهرستان بود. در جریان این بازدید مطرح شد که شهرک صنعتی به دلیل‌عدم سرمایه‌گذاری و قرار داشتن در مرز استان خوزستان هنوز به بهره برداری نرسیده است و پروژه دامپروری نیز با وجود افتتاح در چند سال گذشته متاسفانه غیر فعال و بدون استفاده مانده است. 

مسجدی در این بازدید ضمن شنیدن سخنان و توضیحات مطرح شده، در خصوص انتقال و پیگیری مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز