خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در هفته ملی جمعیت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۰۴

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته ملی جمعیت در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران اظهارکرد: در هفته ملی جمعیت که از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی شامل برپایی ۱۲۳ غرفه ترویجی و تبیینی در حوزه فرزندآوری در محله ها و مناطق پرجمعیت و پرتردد پایتخت به ارایه خدمات متنوع به مراجعان می پردازند.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های ورزشی، سرگرمی، تفریحی و نیز برگزاری همایش‌های علمی با مشارکت دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی فعال در حوزه جمعیت و فرزندآوری از دیگر اقداماتی است که این اداره کل به عنوان قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده شهرداری تهران در هفته ملی جوانی جمعیت انجام می‌شود.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی بین بخشی با مجموعه‌های برون و درون شهرداری تلاش شده است تا شیرینی و زیبایی فرزند و خانواده ایرانی به شهروندان نمایش داده شود، افزود: با همکاری سازمان زیباسازی طرح‌هایی در قالب پویش فرزندان سرمایه‌های زندگی با مضامین زیبا در شهر اکران شده است. علاوه بر این با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار، شرکت مترو، سازمان اتوبوسرانی و فروشگاه شهروند تلاش شده است به شهر رنگ خانواده و فرزند داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز