خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار پایتخت انجام شد؛

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در جلسه امروز شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۰۷

امروز در دویست و سی و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، هیات امنای محلات پایتخت با حضور شهردار تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، هیات امنای محلات پایتخت، صبح امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) همزمان با دویست و سی و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت آغاز به کار کرد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه دوره ششم شورا با تاکید بر این که امیدواریم نیازمندی‌های محلات توسط هیات امنا شناسایی و به شهرداران مناطق ارائه شود، گفت: خرسندیم که فعالیت هیات امنا پس از گذشت فرآیندی سخت آغاز به کار کرد.

وی افزود: امیدواریم یک زمینه‌سازی مناسب در محلات ایجاد شود؛ متاسفانه محلات قدیمی هویت خود را از دست داده‌اند. محلات مساجد، گرمخانه‌ها و فضاهایی از این قبیل داشتند و بزرگانی امور محلات را دنبال می‌کردند. امروز هیات امنای محلات همان امور را دنبال خواهند کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، چمران با بیان این که ما شورایی‌ها وظیفه داریم در خدمت هیات امنای محلات باشیم، تاکید کرد: در این دوره دیدارهای صمیمانه به طور مرتب با اعضای هیات امنای محلات برگزار می‌شود، در هیات امنا از ادارات دیگر همچون آموزش و پرورش و پلیس حضور دارند تا بتوان به بهترین شکل مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز