خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران:

پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۹۰

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران با بیان این که خودروهای برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین پلاک ملی را دریافت کرده‌اند، گفت: طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایلنا، شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی، توضیح داد: خودروهای برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین پلاک ملی را گرفته‌اند و منتظر دریافت پلاک تاکسی هستند. به طوری که پلاک گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک است که به پلیس راهور ارسال شود تا پلاک تاکسی این خودروها داده شود. 

وی با بیان این که طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود، گفت: رنگ تاکسی‌های برقی طبق مصوبه شورای عالی ترافیک آبی فیروزه‌ای است و باتوجه به این که پروژه برقی‌سازی جدید است و خودروهایی که در گام‌های اول وارد کشور شدند، مشکی و سفید هستند؛ مقرر شد تا این خودروها از طریق نصب برچسب‌های آبی فیروزه‌ای اجازه تردد در شهر را بگیرند.

مالکی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های بعدی به رنگ آبی فیروزه‌ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: فراخوان خودروهای برقی تا پایان هفته جاری منتشر می شود و وارد مرحله واگذاری به رانندگان خواهیم شد. در این فرایند تسهیلاتی را شهرداری تهران و تسهیلاتی را خودروساز ارائه می‌کند که امیدواریم که با استقبال رانندگان مواجه شود. 

سرپرست سازمان تاکسیرانی درباره خدمات پس از فروش خودروهای برقی هم عنوان کرد: تمام خودروسازهای داخلی که اقدام به واردات این خودروها کرده‌اند، خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند، به طوری که کرمان موتور تعمیرگاه خدمات پس از فروشش را در هفته آینده راه‌اندازی و افتتاح خواهد کرد. باتوجه به این که این خودروها در گام‌های بعدی توسط این شرکت‌ها داخلی‌سازی می شوند، هر شرکت موظف به ارائه خدمات پس از فروش خواهد بود. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، مالکی با اشاره به موضوع تعهدات وزارت کشور برای ورود ون‌های تازه‌نفس به سیستم حمل‌ونقل عمومی، گفت: وزارت کشور از محل ۶۴۰ ونی که قرار بود به ما تحویل بدهد، ۱۹۲ ون را تحویل داده که ۴۰ ون پلاک گذاری نشده است. علت تاخیر وزارت کشور این است که این نهاد در انتظار الحاقیه‌ای است که با ایران خودرو بسته شود و به دنبال آن به بقیه تعهدات خود عمل کند که شهرداری به طور مستمر پیگیر موضوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز