خبرگزاری کار ایران

پایان پروژه‌های خوشایندسازی در یگان‌های مرزی گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۸۰

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: طرح خوشایندسازی پاسگاه‌های مرزی استان گلستان با افتتاح آخرین واحد مرزی دریایی به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا، طرح خوشایندسازی پاسگاه مرزی آشوراده و پروژه خوشایندسازی یگان‌های مرزی استان گلستان به پایان رسید. 

فرمانده مرزبانی فراجا در این مراسم ضمن عرض قدردانی از تلاش‌های فرماندهان و کارکنان مرزبانی استان گلستان در اهتمام به خوشایندسازی یگان‌های مرزی استان، گفت: خوشایندسازی از اولویت‌ها و راهبردهای ویژه فرماندهی مرزبانی فراجا است و یکسان‌سازی در بحث بازسازی‌ها ویژه مهم است تا مورد جاذبه و رضایت بخش کارکنان باشد. 

گودرزی با تاکید بر افزایش روحیه خدمتی کارکنان مرزبانی تاکید کرد: طرح خوشایندسازی در ۲۴ پاسگاه و یک برجک مرزی و همچنین ستاد مرکز استان اجرا شده و به فضل خداوند طرح مکنا در این استان به اتمام رسیده و این استان از استان‌های برجسته و پیشگام در حوزه بازسازی واحدهای مرزی است. 

وی ادامه داد: با تکمیل پروژه‌های خوشایندسازی درحوزه مرزی، ضمن بالا رفتن روحیه خدمتی کارکنان شاهد افزایش ضریب امنیتی در مرز خواهیم بود که به دنبال آن اهداف مرزبانی نیز محقق خواهد شد. 

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: یگان‌های مرزی با توجه به دور بودن از مراکز شهری و کم‌توجهی به آن در دوره‌های گذشته، کمترین امکانات را داشته است که به فضل خداوند و کمک همه فرماندهان و مسئولان مرزبانی و تخصیص اعتبارات لازم از مرکز و مجموعه استانداری گلستان این مهم یعنی خوشایندسازی تمام یگان‌های مرزی استان تحقق یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز