خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در مرز سراوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۷۸

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی سراوان، از ورود ۳۰۰ کیلوگرم مواد افیونی به داخل کشور جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، سردار رضا شجاعی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی سروان با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند. 

وی افزود: در پی کسب این خبر، چند تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان، خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند. 

شجاعی اظهار داشت: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب، مواد مخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند، طی عملیاتی ضربتی و غافگیرانه مرزداران علیه قاچاقچیان، موفق شدند خودروی آن‌ها را توقیف کنند. 

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مرزبانان جان بر کف در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، دو قبضه سلاح، مقدار ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۹۸ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم هروئین را کشف کردند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، شجاعی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با اقدامات صحیح و به موقع مجموعه مرزبانی و همکاری دستگاه‌های متولی شاهد ریشه‌کن شدن این بلای خانمان‌سوز در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز