خبرگزاری کار ایران

۴۶ درصد تصادفات فوتی تهران مربوط به موتورسواران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۵۹

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال گذشته در شهر تهران ۴۶ درصد از کل تصادفات فوتی و ۶۴ درصد از کل تصادفات جرحی تهران مربوط به موتورسواران بوده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در یک برنامه تلویزیونی درباره آمار تصادفات موتورسواران در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: حساسیت و دقت نظر پلیس در خصوص موتورسواران از آمار تصادفات، ضربات و خساراتی است که به موتورسواران وارد می‌شود.

وی افزود: از کل تصادفات سال ۱۴۰۲ حدود ۴۶ درصد یعنی نیمی از کسانی که در تصادفات در تهران جان خود را از دست داده‌اند مربوط به موتورسواران است. یعنی از هر ۱۰ نفر فوتی در شهر تهران حدود ۵ نفر از آنها موتورسوار بوده است.

شریفی گفت: همچنین در این بازه زمانی حدود ۶۴ درصد از کل تصادفات جرحی نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است که این عدد بالایی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در همین مدت ۱۳ درصد از کل تصادفات خسارتی شهر تهران نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: موتورسواری که به هر دلیلی با زمین برخورد می‌کند، دچار آسیب دیدگی می‌شود و اگر این برخورد کمی شدیدتر باشد، منجر به جرح و یا فوت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز