خبرگزاری کار ایران

برخی مراکز معاینه فنی تهران غیرفعال شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۹۴

روابط‌عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت برخی مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیرفعال شده است که با پیگیری‌های صورت‌گرفته از دستگاه‌های مسئول، این مشکل به‌زودی مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، روابط‌عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن عرض پوزش و قدردانی از صبر و شکیبایی شما شهروندان گرامی، به اطلاع می‌رساند فعالیت برخی مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیر فعال شده است که با پیگیری‌های صورت‌گرفته از دستگاه‌های مسئول، این مشکل به‌زودی مرتفع خواهد شد.

لذا با عنایت به اختلال ایجادشده در امر خدمت‌رسانی، از شهروندان درخواست می‌شود انجام معاینه فنی خودرو خود را به روزهای دیگر موکول کنند. ضمنا خودروهای دارای نوبت اینترنتی که به علت عدم فعالیت مرکز موفق به مراجعه نشده‌اند، می‌توانند در روزهای آتی براساس همان نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.

گفتنی است در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران پذیرش حضوری انجام می‌شود و شهروندانی که به علت تکمیل ظرفیت مراجعه اینترنتی از طریق سامانه «تهران من» و یا سامانه «شهرزاد» موفق به دریافت نوبت نمی‌شوند، می‌توانند به صورت حضوری مراجعه کنند. البته توصیه می شود جهت جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد صف در مراکز، شهروندان حتی‌الامکان از مراجعه اینترنتی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز