خبرگزاری کار ایران

افزایش دوربین‌های پرتابل کنترل سرعت در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۱۱

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برنامه‌ریزی برای افزایش دوربین‌های پرتابل کنترل سرعت به‌منظور کاهش تصادفات در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز (۱۸ فروردین ۱۴۰۳) در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی را پلیس راهور تهران بزرگ در سال جدید برای فرهنگ سازی و کاهش تصادفات دارد.

وی افزود: اتاق فکرهای زیادی تشکیل شده و راهبردهای بسیاری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی بیان و تصمیم‌گیری شده است. همچنین به خاطر اینکه سرعت جز مؤلفه‌های اصلی تصادفات در شهر تهران است در سال جدید تمرکز پلیس بیشتر بر روی این اصل بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: دوربین‌های پرتابل بسیار مجهز و خوبی در حال تهیه است که در حال بهره‌برداری از آنها هستیم و وابسته به مکان نیستند و روشنایی بر آنها تأثیر ندارد و بنا به اختیار پلیس و هر کجا که پلیس تصمیم بگیرد، این دوربین در آنجا مستقر می‌شود.

این مقام انتظامی یادآور شد: در معابری که بحث سرعت در آنها مطرح است، دوربین‌های پرتابل کنترل سرعت کارایی بسیار بالایی دارند و از آنها استفاده خواهد شد و دیگر رانندگان نمی‌توانند آنجا را شناسایی کنند و با رسیدن به آنجا نمی‌توانند سرعت خود را کاهش دهند. در واقع این دوربین‌ها بسته به موقعیت مکانی خود اعمال قانون‌ها را انجام می‌دهند و دلیل بسیار خوبی برای رانندگانی است که می‌خواهند با آرامش رانندگی کنند.

وی در پایان گفت: در بحث فرهنگ‌سازی، انیمیشن سیا ساکتی و فرفری برای گروه سنی کودکان نیز تولید و در حال پخش است که این مهم از دید پلیس دور نمانده است و اتفاقات خوبی قطعا در کنترل تصادفات و کاهش آنها در سال ۱۴۰۳ خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز