خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد:

مقابله با خودروهای شوتی همچنان در دستور کار پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۱۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: طرح مقابله با خودروهای قاچاق‌بر معروف به «خودروهای شوتی» در نقاط مختلف کشور همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در جلسه قرارگاه نوروزی امین با بیان این که در تعطیلات نوروزی گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور از نشان‌گاه‌های اقتصادی در سطح عرضه بازدید کردند، اظهار داشت: گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی به‌منظور مقابله با قاچاق کالا و احتکار و دیگر تخلفات محتمل در حوزه عرضه کالا در تعطیلات نوروزی تا کنون از ۷ هزار و ۳۲۳ واحد و نشان‌گاه اقتصادی بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی در تعطیلات نوروزی، افزود: در تعطیلات نوروزی همه طرح‌ها و برنامه‌های پلیس در راستای مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی در دستور کار قرار داشت، ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی تعطیل‌بردار نیست و با قدرت انجام می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر این که خودروهای شوتی برای انتقال بار قاچاق امنیت محورهای مواصلاتی و مردم را به مخاطره می‌اندازند و با سرعت‌های سرسام‌آور و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، یادآور شد: طرح‌های مقابله با خودروهای قاچاق‌بر معروف به خودروهای شوتی در نقاط مختلف کشور در تعطیلات نوروزی در دستور کار پلیس است.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رحیمی در پایان تصریح کرد: به‌منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر از مشارکت مردم و برخورد همه‌جانبه با جرایم و مفاسد اقتصادی مقابله یا خودروهای شوتی هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاق کالا و ارز، قاچاق سوخت، اخلال در نظام اقتصادی، احتکار، ارتشا، اختلاس، پولشویی، زمین‌خواری، فرار مالیاتی، جرایم گمرکی، خودروهای شوتی، جرایم مالی، بانکی، بیمه، بورس، بازار سرمایه و سایر جرایم اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی فراجا در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز