خبرگزاری کار ایران

پایان گروگان گیری کودک ۴ ساله در کمتر از ۳ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۸۶

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران استان اصفهان از شناسایی و دستگیری گروگانگیر مسلح و آزادسازی دختر بچه ۴ساله و دو زن جوان در کمتر از ۳ ساعت طی یک عملیات منسجم و ضربتی توسط پلیس نوپو یگان‌های ویژه پاسداران خبر داد.

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «رضا نصیری» فرمانده یگان ویژه پاسداران استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام فرماندهی انتظامی استان مبنی بر وقوع یک مورد گروگانگیری، بلافاصله یک تیم تخصصی از عوامل نوپو این یگان به محل اعزام و عملیات رهاسازی گروگان‌ها را آغاز کردند، در بررسی اولیه موضوع مشخص شد متهم به دلیل اختلافات مالی و خانوادگی با برنامه ریزی قبلی اقدام به گروگان گرفتن یک دختر بچه ۴ساله و دو نفر از خانواده برادرش در منزل شخصی خود کرده و با سلاح گرم قصد آسیب رساندن به آن‌ها را دارد. 

وی در ادامه افزود: متهم با اعمال خشونت و تهدید به قتل خانواده خود باعث ایجاد رعب و وحشت برای مردم و ساکنین محله شده بود که با ورود تیم تخصصی رهایی گروگان و انجام عملیات روانی و مذاکره از اقدامات بعدی وی جلوگیری بعمل آمد. 

سردار نصیری بیان کرد: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط عوامل حاضر در صحنه، ماموران نوپو در یک عملیات ضربتی و برق آسا بدون هیچ گونه درگیری و آسیب به گروگان ها، گروگانگیر را دستگیر کردند. 

فرمانده یگان ویژه پاسداران استان اصفهان تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه فرد گروگانگیر یک قبضه سلاح برنو با ۴۱ فشنگ و ۲۳ فشنگ جنگی اسلحه کلاشینکف و ۱۱ فشنگ اسلحه وینچستر و تعدادی سلاح سرد از نوع قمه و چاقو، کشف و ضبط شد و تحویل مراجع قضایی گردید. 

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه یگان ویژه با اقتدار با تبهکاران و مجرمان که امنیت اجتماعی را برهم می‌زنند، برخورد قاطع می‌کند و برای برقراری امنیت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، خاطر نشان کرد: پلیس ویژه در هنگام وقوع اینگونه جرائم به سرعت وارد عمل خواهد شد و سعی دارد تا حد امکان با کمترین آسیب و درگیری و با استفاده از عملیات روانی، آرامش و امنیت را به همشهریان بازگرداند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز