خبرگزاری کار ایران

۳ کشته و یک مجروح در حادثه مرگبار رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۱۷۰

رئیس پلیس راه استان اردبیل، از وقوع حادثه رانندگی برخورد سواری پراید با هیوندای آزرا در جاده روستای «گوشلو» به سمت «ملاکندی» شهرستان «پارس آباد» خبر داد و گفت: این حادثه ۳ کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا از پلیس، سرهنگ «وحید علیپور» اظهار کرد: شب گذشته مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش وقوع حادثه رانندگی در جاده روستای «گوشلو» به سمت «ملاکندی» شهرستان «پارس آباد» را اعلام که بلافاصله ماموران پلیس راه با همراهی ماموران انتظامی به محل اعزام شدند. 

وی افزود: ماموران انتظامی و پلیس راه با حضور در محل مشاهده کردند، این حادثه به علت برخورد شدید و شاخ به شاخ سواری پراید با سواری هیوندای آزرا روی داده؛ که بر اثر آن ۳ نفر جان خود را از دست داده و یک نفر مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد. 

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه راننده سواری هیوندای آزرا پس از این حادثه متواری شد؛ گفت: انحراف به چپ راننده هیوندای آزرا علت این حادثه بوده است. 

سرهنگ علیپور در خاتمه با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات، امنیت ترافیکی و آرامش و ایمنی سفر را در ایام نوروز تامین می‌کنند؛ خاطر نشان کرد: پلیس همواره بر قانونمندی رانندگان و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز در کنار اهمیت و ضرورت ایمن‌سازی جاده‌ها تاکید داشته و دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز