خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس از فضاهای آموزشی و پرورشی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۴۸

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان و حضور در شهرستان‌های حوزه سیستان و زابل از فعالیت گروه‌های جهادی و فضاهای آموزشی و پرورشی در حال ساخت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ «حمیدرضا خان محمدی» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان در اولین روز از سال جدید با حضور در شمال استان سیستان و بلوچستان در بین جهادگران فعال در ساخت مدرسه حضور یافت. 

خان محمدی ضمن بازدید از چندین پروژه در دست ساخت جهادگران عرصه مقدس مدرسه سازی، فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را به اعضای گروه‌های جهادی تبریک گفت و از فعالیت خدا پسندانه آن‌ها در امر ساخت مدرسه قدردانی بعمل آورد. 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بدو ورود به شهرستان نیمروز با حضور در مزار شهدا، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کرد. 

وی در بازدید از فضاهای آموزشی و پرورشی در حال ساخت استان ضمن تبریک سال نو و انتخاب هوشمندانه‌ی شعار جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری، سال ۱۴۰۳ را فرصت مناسبی برای مدرسه‌سازی با حضور پررنگ خیرین دانست و ابراز امیدواری کرد همانند همیشه با دستان نیکوکار این عزیزان در خدمت به دانش آموزان عزیز موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز