خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی اعلام کرد:

جانباختن ۲۲۵ نفر در تصادف‌های نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۷۲

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا به حال ۲۲۵ نفر جان خود را از دست داده اند که ۵۱ درصد در صحنه و ۷ درصد در حین انتقال به بیمارستان بوده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شیرانی گفت: روند افزایش سفر‌های نوروزی از چند روز گذشته در سطح جاده‌های کشور آغاز شده و تا کنون دوربین‌های پلاک خوان جاده‌ای ۲۵ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت کرده است که بیشترین تردد در مسیر منتهی به استان‌های زیارتی و جاده‌های شمالی و جنوبی کشور بوده است. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی با اعلام این خبر که تردد در بیشتر جاده‌های کشور پر حجم است گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در مسیر جنوب به شمال به علت تردد بالای محدودیت یک طرفه اعلام کردیم و تردد از سمت مرزن آباد به سمت جنوب با ممنوعیت تردد مواجه است و ترافیک در برخی از جاده‌های دیگر سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: در حال حاضر در جاده هراز محدوده وینه جاده فیروزکوه در محدوده شهر دماوند و آزادراه قزوین رشت در منطقه رستم آباد و سراوان با ترافیک نیمه سنگینی مواجهند وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در برخی از استان‌های نیمه غربی کشور تداوم بارش برف و باران داریم توصیه می‌کنیم عزیزانی که در این مسیر قصد سفر دارند حتما آمادگی لازم را داشته باشند و احتیاط‌های بیشتری به خرج بدهند. 

 رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی رانندگی درباره آمار جان باختگان جاده‌ای در این چند روز اخیر گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا به حال ۲۲۵ نفر جان خود را از دست داده اند که ۵۱ درصد در صحنه و ۷ درصد در حین انتقال و مابقی در مراکز درمانی متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز