خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

استفاده هرچه بیشتر از فناوری‌های روز برای برخورد با سارقان در سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۰۸

رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر این که تسریع رسیدگی به جرایم مهمه از اولویت‌های این پلیس تخصصی در ایام نوروز و در طول سال ۱۴۰۳ خواهد بود، گفت: در سال ۱۴۰۳ در تلاش هستیم که با هوشمندسازی و استفاده هرچه بیشتر از فناوری‌های روز بتوانیم روند برخورد با سارقان و اقدامات پیش‌دستانه را افزایش دهیم.

«سردار محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مهمترین برنامه‌های این پلیس تخصصی در ایام نوروز و در طول سال ۱۴۰۳، توضیح داد: ان‌شاءالله در سال جدید شاهد پلیس آگاهی تخصصی‌تر و با کارآگاهان زبده‌تر خواهیم بود. همچنین در سال ۱۴۰۳ در تلاش هستیم که با هوشمندسازی و استفاده هرچه بیشتر از فناوری‌های روز بتوانیم روند برخورد با سارقان و اقدامات پیش‌دستانه را افزایش دهیم.

وی همچنین با تاکید بر این که پلیس آگاهی در ایام تعطیلات نوروز اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای خود را در حوزه مبارزه با سرقت در سطح کشور تشدید خواهد کرد، اظهار داشت: کارآگاهان و سایر نیروهای پلیس آگاهی در ایام نوروز در آماده‌باش قرار دارند و در تلاش هستند که با به‌کارگیری توان تخصصی و علمی، کشف به موقع جرایم و مقابله با مجرمان حرفه‌ای به انجام وظایف خود بپردازند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: در ایام نوروز ماموران پلیس آگاهی به‌منظور ناامن کردن محیط برای سارقان در نقاط جرم‌خیز حضور خواهند یافت. ضمن این که در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۲ با اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سارقان و تقویت گشت‌های هدفمند به‌منظور مهار جرایم، اقداماتی انجام شد که در ایام نوروز ادامه پیدا خواهد کرد.

قنبری با تاکید بر این که تسریع رسیدگی به جرایم مهمه از اولویت‌های پلیس آگاهی در ایام نوروز و در طول سال ۱۴۰۳ خواهد بود، عنوان کرد: پلیس آگاهی در ایام نوروز در سطح کشور به صورت جدی برای مقابله با سرقت منزل، سرقت وسایل نقلیه و سرقت لوازم خودروها تمرکز خواهد کرد.‌ در همین راستا پیش‌بینی‌های لازم برای فعالیت واحد‌های گشتی (خودرویی و موتوری) در سطح شهر‌ها و مراکز پرتردد انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان این که در ایام نوروز، هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم‌های بررسی صحنه جرم به ماموریت‌های احتمالی انجام شده است، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ایام نوروز تمام نقاط جرم‌خیز اعم از پاتوق‌ها، هتل‌ها، پایانه‌ها، مراکز خرید و فروش لوازم یدکی خودروها و سایر اموال مسروقه را گشت‌زنی و فعالیت مجرمان و سارقان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی در پایان گفت: پلیس آگاهی با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی به دنبال افزایش خدمت‌رسانی و همچنین ارتقای سطح امنیت شهروندان است. امیدواریم با همکاری و تعامل خوب شهروندان و سایر دستگاه‌ها، در سال ۱۴۰۳ شاهد سالی مطلوب همراه با کاهش وقوع جرم باشیم‌. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز