خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۳ ایستگاه و ۲ ورودی جدید در خط ۶ متروی تهران در آخرین هفته سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۵۰

روزشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲، ۳ ایستگاه و ۲ ورودی جدید در خط ۶ متروی تهران افتتاح خواهد شد؛ به این ترتیب جمع ایستگاه‌های بهره‌برداری‌شده در این خط به عدد ۲۳ می‌رسد.

به گزارش ایلنا، محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افتتاحیه‌های روز شنبه هفته آینده گفت: از اسفندماه ۱۴۰۱ که ۴ ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، بوستان لاله و کارگر در خط ۶ به بهره‌برداری رسید، تا اسفند ماه ۱۴۰۲ که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، تعداد ۱۰ ایستگاه در این خط افتتاح شده است که آمار قابل تاملی به شمار می‌آید.

وی افزود: مهرماه امسال نیز ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی (کوهسار) در اختیار مردم قرار گرفت. با بهره‌برداری از این ۱۰ ایستگاه در مدت زمان یک سال اخیر، تعداد ایستگاه‌های تکمیل‌شده خط ۶ به ۲۳ ایستگاه می‌رسد تا بتوان امیدوار بود پرونده کل ایستگاه‌های خط مذکور (غیر از بخش توسعه جنوبی) در سال ۱۴۰۳ بسته شود. 

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، ایستگاه بهار شیراز در بخش میانی خط ۶ و دو ایستگاه دیگر در قطعه شمالی این خط واقع شده‌اند؛ با بهره‌برداری از ایستگاه‌های آیت ا… کاشانی و شهدای کن، در واقع تمام ایستگاه‌های نیمه شمالی خط ۶ تکمیل شده است و مسیری پیوسته در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. 

همچنین همزمان با آغاز بهره برداری از ۳ ایستگاه فوق‌الاشاره، ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران در همین خط نیز افتتاح خواهند شد تا پرونده افتتاحیه‌های سال ۱۴۰۲ شرکت مترو تهران بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز