خبرگزاری کار ایران

توضیح درباره مطالعات علمی هوا فضا و هوش مصنوعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۸۵

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه امکان استفاده دانش آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از امکانات این دانشگاه فراهم است، گفت: ما همیشه حضور دانش آموختگان در فضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر را مغتنم می‌دانیم اگر می‌خواهند از امکانات دانشگاه استفاده کنند این امکان برای آن‌ها فراهم شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علیرضا رهایی در گردهمایی دانش آموختگان دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه، یاد بازنشستگان و همچنین کسانی که سال جاری از دانشگاه رفتند را گرامی داشت و گفت: همه دست اندرکاران فعالیت‌های عمرانی که در اشکال مختلف اعم از بخش‌های اجرایی، مطالعاتی، مشاوره و مدیریتی فعال هستند، شاهد هستیم که دنیای امروز دنیای تحول است به طوریکه اتفاقات خیلی بزرگی در دنیا اتفاق می‌افتد. 

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شاید یک سری از فناوری‌های نوظهور جهان را متحول و فضاهای مختلف را تغییر می‌دهد. براین اساس ممکن است امروز لازم باشد دانش آموختگان ما که با این فناوری‌های نوظهور نظیر هوش مصنوعی و زمینه‌های مرتبط کمتر آشنا هستند، وقت بگذارند تا زمینه آشنایی بیشتر با این موضوعات مهم فراهم شود. 

رهایی ادامه داد: ما نیز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه آموزش فناوری‌های نوظهور کمک خواهیم کرد تا فارغ التحصیلان ما در مسیر کارشان موفقیت‌های بیشتری کسب کنند. 

این استاد دانشگاه یادآور شد: دانشگاه صنعتی امیرکییر در گذشته در بسیاری از طرح‌های بزرگ و کلان ملی مشارکت داشت امروز نیز در ارتباط با یک سری فناوری‌های جدیدی مثل، مطالعات علمی و تحقیقاتی دریا محور، مطالعات علمی و تحقیقاتی هوائی در هوا فضا، مطالعات علمی و تحقیقاتی فناوری‌های نوظهور و هوش مصنوعی و مطالعات علمی و تحقیقاتی انرژی و تولید دانش بنیان وغیره فعالیت‌های خوبی در دانشگاه انجام می‌گیرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر مسیر تحولی خود را طی می‌کند و به دلیل ظرفیت و توان دانشجویان و اعضای هیات علمی توانسته است در این عرصه قدم بگذارد. بنابراین ما همیشه حضور دانش آموختگان در فضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر را مغتنم می‌دانیم اگر می‌خواهند از امکانات دانشگاه استفاده کنند این امکان برای آن‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز