خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون راگبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۲۲۶

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک میان اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون راگبی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان امور دانشجویان، طی جلسه‌ای در فدراسیون راگبی ج. ا. ایران و در راستای تحقق اهداف علمی، پژوهشی و آموزشی تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون راگبی به ریاست میرمهدی حسینی و مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان امضا شد. 

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با راگبی در بین دانشجویان، ایجاد شادابی و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته راگبی، ارتقا سطح جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان از طریق شرکت در فعالیت‌های رشته ورزشی راگبی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، شناسایی دانشجویان مستعد در رشته و بهره‌گیری از آن‌ها در تیم‌های ملی کشور به امضای طرفین رسید. 

همچنین همکاری با فدراسیون راگبی جهت توسعه این رشته ورزشی در دانشگاه‌ها با مشارکت انجمن‌های ورزشی دانشگاهی و دانشجویی با فدراسیون، همکاری و هماهنگی در برنامه‌ریزی همایش‌های علمی و تخصصی رشته راگبی در دانشگاه‌ها، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری با فدراسیون و همکاری در استفاده از فضاهای ورزشی دانشگاه‌ها برای برنامه‌های فدراسیون و به ویژه هیئت‌های استانی از دیگر موارد این تفاهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز