خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد:

برون‌سپاری بخشی از تصدی پلیس راهور در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۶۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: پلیس راهور برای تمرکز بر ماموریت و تکلیف نظم ترافیکی، بخشی از تصدی خود را در سال آینده برون‌سپاری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) هجدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا و جمعی از فرماندهان انتظامی و پلیس راهور در سالن همایش نورالرضا ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در این مراسم گفت: نشست امروز به‌منظور بررسی عملکرد سال گذشته پلیس راهور و بررسی طرح‌های بزرگ ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ و چشم‌انداز برنامه‌های آتی برگزار شده است. در جمع امروز بیش از ۹۰۰ نفر از فرماندهان پلیس راهور فراجا حضور دارند که به شما عزیزان خیرمقدم عرض می‌کنم.

وی افزود: با همه دوستان این میثاق و عهد را بسته‌ایم تا بر اساس فرمایشات حضرت آقا در خصوص انجام کارهای بزرگ و تحولات جدید در سال ۱۴۰۳ بتوانیم برنامه‌های دولت و فرماندهی انتظامی را در خصوص نظم ترافیکی به منظور کاهش تصادفات و جانباختگان و مجروحین اجرایی کنیم.

حسینی تاکید کرد: در برنامه‌ریزی‌های ما مشخص شد برای کاهش تصادفات نیازمند آمادگی کامل تمام نیروهای پلیس هستیم که تمام مأموران ما به آن مشرف هستند و باید از همه مؤلفه‌های محیط استفاده کنند تا بتوانیم به‌درستی و هوشمندانه با استفاده از فرصت‌ها و امکاناتشان مانند یک محافظی در برابر آسیب‌های تهدیدکننده جان مردم باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: براساس یک مدل منطقی و درست در سال جدید با برون‌سپاری بخشی از تصدی گری‌ها تلاش می‌کنیم بدون این که باری برای دولت و مردم داشته باشیم، به تمام اهدافمان برسانیم و امیدوارم مجموعه این تدابیر منجر شود تا در سال آینده افتخار کنیم که در گام اول توانستیم در کاهش آمار تصادفات تأثیرگذار باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راهور برای تمرکز بر ماموریت و تکلیف نظم ترافیکی بخشی از تصدی خود را در سال آینده برون‌سپاری خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز