خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

مردم به کارکنان نظام سلامت اعتماد دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۹۰

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر نقش نخبگانی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایجاد امید و تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری ملت را مصداق عمل صالح و یک معروف در راستای تقویت نظام عنوان و تصریح کرد: شرکت و توصیه به حضور در میدان انتخابات یک تکلیف است و صاحبان تریبون و رسانه‌ها مکلّف به تبلیغ و دعوت به حضور در انتخابات هستند. 

وی افزود: شرایط کنونی کشورمان متفاوت بوده و ابرقدرت‌ها بر رسانه و افکار عمومی تسلط دارند و به رسانه‌ها جهت می‌دهند؛ ابرقدرت‌ها به دنبال دلسرد کردن و ناامید کردن مردم هستند. 

رحیمی با بیان اینکه در طول تاریخ چند هزارساله ایران، برای نخستین بار نظامی شکل گرفته که دارای استقلال است و انتخابات یکی از مظاهر این استقلال است، تصریح کرد: تلاش دشمن بر این است که با وارد کردن شبهه، اخبار جعلی و دروغ‌های متعدد، این انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد و مردم را ناامید کند. 

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ستون مشارکت سیاسی مردم و نماد همبستگی ملی است، تبیین کرد: در وزارت بهداشت، نسبت به مقوله انتخابات باید نگاه عالمانه و فراجناحی وجود داشته باشد تا بتوانیم با آن‌هایی که مردم را برای‌عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند، مقابله کنیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با بیان اینکه سرمایه‌های علمی وزارت بهداشت در امر روشنگری توانمند بوده و می‌توانند جریان اصلی مشارکت حداکثری را تقویت کنند، ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند به عنوان یک پشتوانه ملی برای کشور و نظام باشد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. 

وی با اشاره به اینکه مردم به کارکنان نظام سلامت اعتماد دارند، تصریح کرد: مشارکت کارکنان نظام سلامت در انتخابات به موجب اعتماد مردم به آنان چشمگیر خواهد بود. 

رحیمی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع امیدآفرینی و کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است، گفت: مهم‌ترین بخشی که می‌تواند به امیدآفرینی کمک کند، حوزه سلامت است. نقش نخبگانی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایجاد امید و استفاده از جهاد تبیین در جذب حداکثری، یکی از راهکارهایی است که می‌تواند مردم را پای صندوق رای بیاورد و مشارکت را گسترش دهد. 

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات پایان امسال، تأکید کرد: وزارت بهداشت دخالتی در امور مربوط به نامزدها و در حمایت و یا ایجاد محدودیت برای آنان نخواهد داشت، اما درعین حال تمام امکانات خود را برای تحقق ۴ اصل مورد انتظار رهبر انقلاب به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز