خبرگزاری کار ایران

️رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

دانش آموزان ۱۳۷۷ مدرسه سرود «سلام فرمانده» را همخوانی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۲۸۴

️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از برپایی ۹۲۶ موکب انتظار خبر داد گفت: دانش‌آموزان ۱۳۷۷ مدرسه در سراسر کشور در این روز سرود «سلام فرمانده» را به صورت دسته جمعی در مدارس خود همخوانی کردند.

به گزارش ایلنا، «احمد محمودزاده» ️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استقبال خوب و پرشور مدارس غیردولتی و هیئت امنایی سراسر کشور از رویداد فرهنگی بهار موعود گفت: حدود ۱۵۰۰ مدرسه غیر دولتی و هیئت امنایی در رویداد بزرگ مهدوی در سراسر کشور شرکت کردند که بسیار قابل توجه است و نشان می‌دهد دانش‌آموزان و همکاران ما در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ویژه دارند. 

وی با اشاره به اینکه در رویداد مهدوی بهار موعود ویژه مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی تعداد ۹۲۶ موکب انتظار برپا شد، گفت: دانش آموزان ۱۳۷۷ مدرسه در سراسر کشور در این روز سرود سلام فرمانده را به صورت دسته جمعی در مدارس خود همخوانی کردند. 

محمودزاده برگزاری ۱۱۳۳ جشن خانوادگی پدر و پسری و مادر و دختری را از دیگر برنامه‌های مورد استقبال این رویداد بزرگ مهدوی دانست و افزود: طرح خدمت رایگان مهدوی از دیگر برنامه‌های رویداد بهار موعود بود که با استقبال قابل توجهی از طرف اولیای دانش آموزان روبرو شد. 

معاون وزیر آموزش و پرورش توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی را از سیاست‌های جدی این سازمان دانست و افزود: تجربه نشان داده است اگر برای دانش آموزان ما در زمینه‌های تربیتی برنامه داشته باشیم با مشارکت جدی و فعالانه آن‌ها روبرو خواهیم بود. 

وی با تاکید بر اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی دانش آموزان مورد تاکید است، تصریح کرد: تقویت مبانی دینی و اعتقادی در دانش آموزان مدارس غیردولتی مورد توجه ماست و در این زمینه برنامه‌های خوبی در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز